KKK

Klõpsa korduma kippuval küsimusel:

Parim viis paki kättesaamiseks on tellida see oma asukohale lähimasse OMNIVA või DPD pakiautomaati. Pakiautomaatide nimekirja saad sirvida meie e-poes tellimuse vormistamisel. Soovi korral tuuakse pakk kulleriga koju kätte või ka mõnele teisele tellimuses osundatud aadressile. Hoidke oma telefon sisselülitatuna enda läheduses, et postitöötaja saaks vajadusel Teiega ühendust.

SOOME: Kasutame OMNIVA ja DPD pick-up ning kulleriteenust.

Aiasõbra tavapärane logistika tasu pakiautomaati toimetatavate saadetiste eest Eesti piires on 6.90 ühe paki kohta ning kehtib tavamõõtmetega (41 x 38 x 64 cm) postipakkide kohta, mis mahutavad 10-20 kg olenevalt tellimuse koosseisust. Kulleriga kätte toimetatavate saadetiste logistikatasu on 14.90. SOOME: Lähtume logistikafirma hinnakirjast Eesti Soome suunal lisades pakkematerjali kulu.
Arve väljastame Teie antud e-posti aadressile pdf failina siis, kui Teie tellimus on komplekteeritud ja kaup väljasaatmiseks valmis. Tavapäraselt saadamegi paki kohe ka välja, kui kliendil pole võlgnevusi varasemast ajast. Kaubad komplekteerime mõistagi vastavalt kaupadele omasel väljastusperioodil. Tavapärane maksetähtaeg 14 kalendripäeva võimaldab tasuda pärast kauba kätte saamist. Kui kliendil on varasemast ajast võlgnevusi, siis saadame arve tähtajaga 3 kalendripäeva ja enne kauba väljastamist ootame ära makse laekumise meie pangakontole. Kui makse pole tähtaegselt laekunud, siis tellimus tühistatakse.
Maksate siis, kui olete kauba kätte saanud. Kui olete tellimisel märkinud valiku; tulen ise järgi, siis saate tellitud kauba meie aiandis kassa juures üle vaadata ning seejärel on võimalik ostu eest tasuda sularahas või pangakaartiga. Kui olete tellimisel valinud kauba postiga kättesaamise, siis jõuab kaup Teieni koos arvega, mille saate tähtaja jooksul tasuda internetipangas.
Tellida võib istikuid aastaringselt. Tellimusi hakkame nende saabumise järjekorras välja saatma alates aprillikuu teisest poolest olenevalt ilmastikust ja kuidas me oma töödega jõuame. Seepärast ei pea muretsema, et saadame Teile taimed siis, kui neid pole võimalik istutada. Tavaliselt võtab eelnevalt meie töötaja Teiega telefoni teel ühendust. Kui olete tellimusele märkinud, et tulete ise järgi, siis oodake kindlasti meie eelnevat kõnet tellimusele märgitud numbrile.
Oodake meie kõnet või e-kirja. Kui Teie tellimus on komplekteeritud, siis võtame Teiega ühendust. Püsikliendi soodustuse saamiseks aiandis võtke igal juhul ID-kaart kaasa. Siis on kindel!
Posti teel tellijad saavad Aiasõbra püsikliendiks registreeruda meie kodulehel täites tellimisvormi. Aiandi külastajad saavad seda teha ID-kaartiga. Püsikliendiks registreerib Teid meie klienditeenindaja paari minuti jooksul.
Ei. Vabalt võite tellida ilma kontot omamata. Kui tellite ja tulete ise kaubale järgi, siis ID-kaarti olemasolul on võimalus registreeruda aiandis kohapeal püsikliendiks ja kasutada ette nähtud soodustust.
5% püsikliendi soodustus kehtib ainult aiandis. E-poes see ei kehti. Aiandis saab püsikliendiks registreerida ID-kaartiga ja soodustus hakkab kehtima koheselt pärast registreerumist. Püsikliendisoodustus miinus 5% kehtib tavahinnaga istikutele.  Soodustus ei laiene kampaaniahindadega, tutvumishindadega ja allahinnatud toodetele. Aiandis ostlemisel peab Teil soodustuse saamiseks olema ID-kaart kaasas.
Palume kindlasti enne tellimuse lõplikku kinnitamist üle kontrollida kontaktandmed. Eksimine on inimlik, oleme ise mõistvad ja palume ka klientidelt mõistvat suhtumist inimlike eksimuste suhtes. Eksida võib ka logistika firma töötaja.